2006 Yılında Yunho’nun Zehirlenme Olayına İlişkin Heechul’ün Cyworld Postu


ask/fm hesabımızdan bir soru aldık ve bu sorunun cevabını arşivimizde kalması için blogumuza da ekliyoruz.
Soru: “Heechul Yunho zehirlendiği dönemde çok cesurca şeyler söylediğini duydum acaba ne söylediği arşivinizde var mı hala :D”
Öncelikle olayı bilmeyenler ve Heechul’ü tanımayanlar için kısaca Heechul’ün arkadaşlarına ne kadar değer verdiğinden bahsetmek isterim. Dışarıya kibirli ve yaramaz bir görüntü sergileyen Heechul arkadaşım ve kardeşim dediği insanlar için her şeyi yapabilecek bir insandır. Onu tanıyan (gerçekten tanıyan) herkes bunu bilir. İnanın bana Heechul’ün dostu olmak istersiniz. Heechul’ü eleştirenlere onun neden sevildiğini anlamaları için bir cevaptır Heechul’ün bu karakteri.
Olaya gelecek olursak;
2006 yılında Yunho program çekimindeyken bir ‘hayran’ ona bir içecek veriyor ve Yunho tek dikişte içiyor. Daha sonra da garip bir koku alıyor ve kan kusmaya başlıyor. (Olayı kendisi de ‘Star Gazing’ programına çıktığı sırada anlatmıştır izlemek isteyen varsa bakabilir.)
Verilen içeceğin içinde japon yapıştırıcısı olduğu ve bir ‘antifan’ tarafından verildiği ortaya çıkıyor.
Heechul’ün arkadaşlarına ne kadar önem verdiğinden bahsetmiştim. İşte Yunho da Heechul’ün o arkadaşlarından biri. Yunho’nun başına gelen bu olaydan sonra Heechul Cyworld hesabından ‘antifan’ için şunları yazdı:
Changmin ile konuştuktan sonra Kibum “Hyung… Yunho Hyung… Bir antifanın verdiği bir şeyi içtikten sonra hastaneye kaldırılmış.”
Nedir bu?
Endişeliydim. Kan kusuyordu.. Japon yapıştıcısı katılmış bir içecek.
Changmin’e sordum ve o da çok şaşırdıklarını söyledi… Ve Yunho hala uykudaydı.
Bu noktadan sonra, farklı bir şekilde düşünmeye başladım.
Belki de bu beni bir hyung olarak değersiz yapabilir.
‘Umarım bu aptal yakalanır…Lütfen yakalan…’
Ama sadece sövmedim..
Dua bile ettim.
Şu ana kadar ‘Dua ederken harcayacağım zamanı başka şeyler yapmak için kullanabilirim.’ diye düşünüyordum.
Ama tüm gücümle dua ettim.
Ki bu işe yaramaz yakalanabilsin.
Bunun bir ‘hasar’ olduğunu söylediler.
‘Cinayete teşebbüs’ değil?
O zaman..
Bu işe yaramazın kimliğini korumak için yüzünü mozaikleyecekler mi?
Daha ne kadar.. Neyi korumaları gerekiyor.
Katiller, tecavüzcüler..
Bu işe yaramazların yüzlerini mozaikleyen iyi niyetli haberler..
Onurlu bir Koreli olarak… Bunun doğru olduğunu düşünmüyorum..
En çok ders çalışmaktan nefret ederim ve kanunlar hakkında da bir şey bilmem.
Ama.. Neyin yanlış neyin doğru olduğunu biliyorum.
Eğer annelerinizin karnından doğduysanız hiç düşünmez misiniz?
Hayır… Hiç düşünmüyor olsanız bile, nasıl böyle bir şey yapabilirsiniz?
Yunho hiçbir şey bilmeden, büyük ihtimalle gülümseyerek kabul etti..
Yüzünü gördün mü… ve sen içeceği uzattığındaki gülümsemesini?
Sen aklını mı kaçırdın yoksa çok fazla saçmaladığın için beynin de mi çürümeye başladı?
Yunho’nun bayıldığı haberini gördüğün ve görevinin tamamlandığını düşündüğün için mutlu musun?
Elbette… Ruhunu şeytana sattığın için mutlu olmalısın.. 18.. (Ç/N: 18 Korece de bir küfürle sesteştir.)
Eğer görevini tamamladıysan, çürümüş yüzünü göster ve cehenneme git.
Bana, sen kimsin de bana küfrediyorsun diyebilirsin..
Ama ben kardeşim gibi gördüğüm birinin başına böyle bir şey geldiğinde
görmezden gelecek kadar düşüncesiz biri değilim..
Eğer Yunho’nun antisiysen, büyük ihtimalle buraya da gelirsin değil mi?
Bunu okuyor musun?
Ne? Neden bana da japon yapıştırıcılı içecek getirmiyorsun?
Getir bakalım.. Seni yakalayacağım..
Ve bu işe yaramazın arkadaşları..
Lütfen itiraf edin.. Eğer bir suçluyu saklarsanız siz de suçlu olursunuz.
Bunu biliyorsunuz değil mi?
18……………………………………………………………..
Üzgünüm..
Seni iyileştiremem..
Ve o işe yaramazı yakalamak için etrafta da dolaşamam..
Sadece çarpık küfürlerle sinirimi dile getirebilirim.
Çabuk iyileş..
Başka bir şey.. Gerçekten çok üzgünüm..
İyileşmeni çok fazla istiyorum..
Ama sanırım… Suçluların yakalanmasını daha fazla istiyorum.
Böyle bir Hyung olduğum için üzgünüm.

Özür dilerim.. Kaba konuşmam için…
Yine de…
Ben de bir insanım..
Böyle şeylerin olabileceğini söyleyebilirler.
Ama bu konu.. Bu konunun, bu olaydan daha büyük olduğunu hissediyorum.
Yunho’nun çabucak iyileşmesi.. suçlunun kesinlikle yakalanması için.. lütfen dua edin….
İngilizce’ye Çeviri: Tina (from friend-ryeowookitis:DBSG@LJ)
Türkçe’ye Çeviri: rokariver

3 comments on “2006 Yılında Yunho’nun Zehirlenme Olayına İlişkin Heechul’ün Cyworld Postu

  1. safir mavisi dedi ki:

    owwwwww bundan haberim yoktu….
    heechul dua etmiş, yunho’yu ne kadar sevdiğini tahmin dahi edemiyorum
    ama onun için arkadaşlarının ne kadar değerli olduğunu biliyorum
    bu güzel bilgi için teşekkürler^^

    • rvzgrl dedi ki:

      Rica ederiz.
      Heenim ateisttir bir de. Bu detayla dua ettiğini düşünmek dahi ne kadar değer verdiğinin kanıtıdır aslında.

      • safir mavisi dedi ki:

        Zaten ateist olduğunu bildiğim için, dua etmiş olması ilk dikkatimi çeken şey oldu
        Big Space Star’ın kankisi olmak vardı^^

Yorum bırakın